Servicevoorwaarden

Servicevoorwaarden

1. Toepasselijkheid Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten die worden aangeboden door Detailnou. Door een afspraak te boeken of gebruik te maken van onze diensten, ga je akkoord met deze voorwaarden.

2. Uitvoering van de dienst Wij voeren de overeengekomen car detailing-diensten uit naar beste inzicht, vermogen en met aandacht voor de hoogste kwaliteit. We streven ernaar om jouw auto in de best mogelijke staat af te leveren. We zijn echter niet aansprakelijk voor bestaande schades, krassen, deuken of defecten aan het voertuig die pas na onze behandeling zichtbaar worden. We zullen altijd de staat van de auto met je doornemen voordat we beginnen.

3. Prijzen en betaling Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw. De betaling van de dienst dient direct na voltooiing van de werkzaamheden te worden voldaan. Je kunt betalen via contant, pin of online betaling.

4. Aansprakelijkheid Wij zijn uitsluitend aansprakelijk voor schade aan het voertuig die direct het gevolg is van een aantoonbare fout in de uitvoering van onze dienst. Onze aansprakelijkheid is in elk geval beperkt tot het bedrag dat wordt uitbetaald door onze bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering. De klant is zelf verantwoordelijk voor het vooraf melden van loszittende of niet-originele onderdelen, zoals spoilers, antennes of siers trips.

5. Annulering en overmacht Je hebt het recht om een afspraak te annuleren. We vragen je dit minimaal 24 uur van tevoren te doen, zodat we de gereserveerde tijd kunnen hergebruiken.

  • Bij annulering binnen 24 uur voor de afspraak behouden wij ons het recht voor om 50% van het afgesproken bedrag in rekening te brengen.

  • Bij een 'no-show' (het niet verschijnen op de afspraak zonder annulering) brengen wij 100% van het afgesproken bedrag in rekening.

In geval van overmacht (zoals extreme weersomstandigheden of ziekte) hebben wij het recht de afspraak te verplaatsen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

6. Klachten en geschillen Ben je niet tevreden over de uitgevoerde dienst? Meld dit dan binnen 24 uur na de behandeling schriftelijk aan ons. We zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met jou naar een passende oplossing zoeken.